Jomen visst va..

Tjenna!! wiee.. :)

 Här sitter jag hemkommen från jobbet hungrig och lite små trött. Vill ha Ben o Jerry glass, coca cola, kebab, korv med bröd och räka, munkar och makaronpudding..men har jag tur kanske min kille kommer hem med nybakta bullar från affär´n..! Han och Hector är ute och cyklar..=) Snart kommer min hojj också..då jevlar ska vi cykla! Hojj hojj..

Annars haft fullt upp! De är ju sånna tider nu va..härligt och full fart i storstan! Dock är de kallt ute igen och ingen sol men jag läste på löpsedeln att vädret skulle komma tillbaka så...så den som väntar på nåt gott...de är ju bah härligt!

Helgen blev ju kanon den också..en två dagars! Vi körde grill-galejj med Helena, Jeppe, Kalle och Angelica på fredagen..sen på Valborg blev de djurgår´n med promenix med hundarna och sedan grillgalej med Julie och Kjelle, båtmys och spelkväll. Ingen brasa blev de, men de är bara bra för jag gillar inte sånt..

Nää men vore trevligt med lite hemmafilms mys ikväll..Jah!=)



Måste nog äta "någott" nu..vi höres =))

pussokram!






Kommentarer
Postat av: Brallan

Jaa va snällt, de får du gärna göra :) Jääla skitspel asså, damn!! Men gick ju bra med Sonic å, hahaha, ja att han gör ja :D Nääe, kommer inte på nu iaf, kanske om jag hör den! Minns bara att jag hade en skiva som hette Sonic Dance o att Army of lovers va med på den, haha! Jaa Sylos o Sollechebab är bra grejjer de, nomnomnom! De grejjer du räknat upp där i bloggen o lät inte så dumt, måste nog ta mig en fika, höhö :) Lät som en mysig Valborg åå! Puuuuuusssar <3

2011-05-07 @ 15:08:43
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0