Varit till gymmet och lyft skrot.

Hey!!

Nu är jag trött och måste ta mig en powernap snart, annars kommer jag börja nicka och slå i pannan i datorn..ska bara skriva lite..
Har mest jobbat i helgen jag..motionerat hund och städat.

Imorse for jag iväg och tränade med Helena, Jesper och Kalle. Kalle är ju typ "gymmästar´n" och inte helt fel vare med en PT.. :)
De va la gött me liite träning..hej å hå..var ju några år sedan nu va.. Får se hur man känner i kroppen imorgon. Magen har iaf fått sig en omgång..yeah!

Sen har det ju varit så jäla gött väder, så de va bara hem, duscha, väcka Ändy sedan drog vi en trevlig lunch på Kallikas uteplats. Nice!

 
 
Förra sommaren var Lomanders bea ett måste på bordet. Iår är det HET Aioli (och gärna med kräftor)..så jääla bra grejer! Hittills har Ica Remsle haft den godaste...

Höres!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0