Kalas!

Tudeluu..

Har varit på födelsedagskalas ikväll och firat Jullan. Ha-ha-ha den äran!!:))



Titt så gott!


Detta söta armband med en skyddsängel har jag fått av Julie gumman! Söt! :) Tack så mycket! ♥



Här är förövrigt också lite rå snygga smycken handgjorda av Todd Bloom. Har inte sett till dessa läckerheter innan så jag blev helt WOOHAAHAHA..wassallaaa..waaa..woohh!! Me like.. Vad tycker ni? Tyvärr är hans hemmsida förtillfället nere men de är bara att googla så hittar man dom lite här och där. Annars på The Industry i Port 73.



Missade Big Brother ikväll så nu ska jag kolla på reprisen som börjar om en 15 minuter en kvart! Så därför hinner jag snabbduschan innan! Perfekt!

Nattinuffsan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0