Fido

Heej heeej!!

Nyinkommen från kvällspinken. Inga konstigeheter på denna promenad..typ som människor som springer runt med banankartonger över huvudet.. Vet inte om jag skrivit om det, men de var faktist en tjej som kom och gick med en banankartong över huvudet då så klart. Varför har man så? Extra vaddering på axlarna?

Sprang ner i förrådet och hämtade oljefärger, canvastavlor och penslarna och målade en tavla! Är så glad för nu har vi massor av förvaring. Tänk vad några garderober kan göra!

Hatar att fota målningar, bilden blir så livlös och platt. Men typ så här blev den iallafall, min Fido.




Så mitt i målningen ringde ju Fliza!! Weiii..Hon och Mattan kommer och hälsar på!:D Skit skoj ju!! woho!!
YEAH!

Igår var jag med broschan och Linn till Värmdö. Var och kikade lite i affärer och gick sedan på Donken. Hittade inget spec. En deo, hårspännen och en hand/nagelkräm. WÖÖÖÖHHHHÖÖÖW...

Nu ska jag duscha och sen äre ju BB..!

Pössokram!




Kommentarer
Postat av: erica

Shit vad du är duktig på att måla! =)

2011-03-06 @ 22:16:42
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0