Idag är det Sveriges dag!

Heej!!

Och Grattis sverige! =)) Härliga dag som idag, med fint väder och sol, som de ska va på nationaldagar! Jobbigt att vara ute bara. Har inte gjort många knop. Har haft den årliga pollenallergin nu i några dagar..fan va less jag blir=( Blää..kli kli kli i ögon och hals, rinn snuva, skallebank och trött nå jevulskt. Tur att de känns bättre nu iaf!

Har jobbat i helgen och sedan satt jag hundvakt åt Kenzo och Tindra. Så fina och så snälla! Sen igår kom Jullan och Kjelle för att hämta vovvarna. Fick då en present. Go rosé i en stor och rosa exklusiv bag-in-box som vi kan smutta på i sommar! Tack gulle ni! 

Sen blev de även lite shopping. Dille på långklänningar nu. Så snyggt!

Boysen på balkongen och håller koll. Dom ser riktigt smarta ut..



Såg BB finalen igår. Var bra sugen på att dra dit och kolla live, men blev hemma mys istället..haha..besatt..nääee..?!:P Grattis Simon!!! Hoppas även Sara och Martin blir ett par nu!!wiee.. Kärlek är bra härligt hörrni!! ;)

Nu ska jag hämta ut min Fanta ur frysen som jag glömt bort för lääänge sen som lär va isglass nu..

bah härligt!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Brallan

Men huuga sötan hoppas allergin hä väck sig snabbt, komma här o hålla på....nä vet nån vad, föörsvinn!! Bra att de är litt bättre iaf! Sööta vovvarna å :) Puu uss

2011-06-07 @ 23:37:23
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Ballan

HAHA! Hade glömt o kolla klippet, menneeeh häärlig tjej, haha....jag tror hon tycker att Harry Potter är världens bästa film ;D Pussar

2011-06-20 @ 16:46:00
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0