Sonisphere och lite spontanare...

Tjingeling!!

Här sitter jag med en förkylning from hell..men de är bättre nu än vare va för nåra dagar sen iaf..sååå varför deppa när man kan steppa !

Var ju på Sonisphere förra helgen. GUUDD vad skoj de var! Och helt fantastiskt bra! Slipknot var bara för awesome!!!! meeeraaa....!!! Är så glad att man fått sett "påriktigt". Jag kan sitta här och skriva hur länge som helt men de orkar jag inte..:) De var bra band iaf! Och min efterlängtade langos...åååhh!!!!

Kalasgänget från norr var här på besök oxå så så sååå såå..jag säger bara HIGH FIVE!! Riktigt kul, de gör vi om hörrni!!! :D

Sen har jag jobbat..:)

Körde en spontan grill i onsdags med Andreas fantastiska kollegor samt deras tösabitar..riktigt nice! Körde lite allsång oxå, Skellefte på gura..han är riktigt duktig på de..kanonkul!

JAG ÄLSKAR SOMMAR!!!!

Igår och idag har jag fått sova uuuuut..har tappat en del sömn så att jag har tagit igen allt! :) Gick ut med Hector på en fin fin promenix i solen och sedan blev det badkaret för hans del, så nu är han ren och fin och glänser från topp till tå.. =)

Ikväll blir det lugnt..broschan ska komma förbi så de blir en rulle skulle jag tro=)

Höres!


Kommentarer
Postat av: Brallan

Älskade fiina gullegryn ♥ Alltid!! Pussar o pussar o kraamar

2011-07-26 @ 11:37:46
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Brallan

Å jaaaa, Sonisphere va sövveränt, Slipknot var obeskrivligt, sällskapet var allra bäst och JAAA de gör vi om :D

2011-07-26 @ 11:40:19
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Brallan

Höhö, tack sötsnöre, men duuråå, höh :D Haha, jaaa absoluut, här då får smaka! Den andra är nog bäst att låta bli, tror den stått framme lite för länge...Puuuuss

2011-07-29 @ 14:08:24
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0