Lite helg på de här så..

Heiiii!!

Fredag! Åh håhå..idag känns det verkligen att de är helg..verkligen.. Var lite trött nu slutet av dagen..gick och virrade runt på Coop och höll nästan på att börja prata med mig själv..typ så kändes de..haha..virri virri kocko..kom ut med endast ett paket margarin! Ovanligt av mig att inte komma ut med godis, Coca cola, glass och chipps, men jag orkade inte. Var så hungrig att det nästan kändes som jag var mätt..också trötter på de, då blire ju som de bli! Man blir så fnissig liksom..bahaha..

Kom hem till värsta brak-middan iaf!


[email protected]
Bacon inlindad köttfärslimpa med fikon och örter och ringlad rödvinsky med björnbär..och potatisgratäng..gott nantiiing..


Imorgon ska vi grilla med Jesper och Helena. Jeppe hörde av sig igår och kom med den fantastiska idén. Jag gillar ju sånt där spontanitet..haha..kung de!


Nuuu! Ska jag mysa ner under täcket..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm...jäklar det såg gått ut, duktig kille du har, sådana killar gillar jag..Kram till er alla tre!

2011-01-21 @ 23:36:42
Postat av: Mamma

2011-01-21 @ 23:55:06
Postat av: erica

grilla? lät inte fel! vilken väluppfostrad kille han är som lagar så fin mat till dej ;) puss

2011-01-22 @ 16:19:47
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0