AJJEH!

Tjeeena tjeeeena!

Har så sjukt ont i näsbenet så jag vet inte vad. Haft de i några dagar nu.Värker som om de var ett sjukt jävla STORT  blåmärke och det bränner. De är svullet också :( faan då! mimimimi.. Kan inte vara något annat än en finne som är inneboende...? För jag har inte slagits?! Schaise kaise!

Tänkte att jag skulle sätta på lite SIMS. Har inte spelat på några dagar nu. Fick avsluta spelet för att jag blev så stressad..hahaha..min gubbes tjejpolare blev helt plötsligt gravid och skulle föda barn (men de fattade inte jag vad hon höll på med, tjoade och åmade sig, så jag tryckte på " sluta upp med de där"- knappen)..då blev hon sur, vattenkranen i köket pajjade och min gubbe var för trött för att laga själv så jag fick vänta på service som skulle dyka upp om en timme, vatten pölen blev stoor.. samt att de började brinna också!. Allt detta på typ en och samma gång.


Jag vet inte.. MEN jag troor att han är jävligt lycklig?! :P


Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0