Lite kreativ galenskap.

WOOOHOOOO..nu är jag trött..
Tvättat och fixat iordning i köket. Garderober,bord och hylla kom 11 imorse. Bra att dom var i tid,sånt gillas! Så jevfla skönt att få alla tunga kartonger direkt till dörren(för de var ju några stycken)!

Ska måla lite strax, ska bara vila en stund.

I fredags jobbade jag, kom hem och vi fixade go mat. Sedan målade vi i sovrummet. Eftersom vi är som vi är så blir de som de blir...bahahaa..:)  Har inte riktigt bestämt hur vi ska ha de så de blir spännande att se. Men jag har min bild huvet och det kommer att bli najs! Mörk, mysigt, värsta sängen..

Igår kom brorsan förbi tidigt och hämtade Hector. Han fick vara med morbror hela dagen och umgås. De var på lååång prommis och sedan fick Hector följa med till brors jobb en sväng. Jag och Ändy for till IKEA igen och köpte de vi skulle ha, åt en korv/pizzabit..en väntkorv.. och for sedan till Julie och Kjelle. Kjelle fyllde år igår se de blev lite kalas och jag fick äntligen marängschwisch..gott nantiing jevlulskt! :) Camilla och Micke+ barn var också med. Vi planderade fjälltrippen som ska bli av lite längre fram! Så jävla kul..!!!

SEN! for vi och hämtade vovve åkte hem och tog de lugnt!

Igår bestämde vi även att vi skulle dra och åka stjärtlapp i nån brant backen men SÅKLART har de regnat och de är bara skit väder. Typiskt när det har varit värsta hejdundrades vita vintern iår...


Detta är ett skrivbord. Simsallabim! Nu får man iaf mer förvaring..;) 
Så länge får de vara på detta vise..



Puss o kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0