Låt bli mina pälspolare

Stor debatt nu kring vargjakten och jag måste såklart tycka till jag med eftersom jag älskar dessa "vovvar" och de gör ont i hjärtat att se att de faktiskt inte går rätt till...

Vargarna ska bli friskare och fler? Man menar då att de är nyttigt för stammen att reduceras med jakt, eftersom man vill åstadkomma en förbättring av de svårt inavlade vargstammarna. meeeen.. hur kommer de sig att förra året sköts 28 fullt genetiskt friska vargar? Ska man inte vara rädd om dessa då om man nu är ute efter genetiska förbättringar? Tycker här att man klart och tydligt ser vilket typ av intresse en jägare egentligen har då man inte bara sätter en kula utan man gör det till en hel massaker. (Sett på bild)

Skärpning nu för fa-an! Kan man inte göra de rätt ska man inte hålla på! Punkt slut varulvs tjut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0