Go fortsättning!:)))

Gott nytt så här i efterhand...=)

Ska dra denna vecka lite kort för de har varit så jävla fullspäckat men rolig också..
Kom med flyget i måndags tillbaka till Sthlm. Planet var försenat så redan på planet kom stressen. På Arlanda var såklart min väska sist ut på bandet..ja...de gick ju inte fort..
Tog Arlandaexpress tåget till Centralen där jag fort som fan hoppade in i en tarre och for direkt till jobbet. Sedan jävlar anamma körde vi järnet!!! Örrrn ööörrrrrn..
Jag har haft lite svårt att sitta still dessa dagar och har varit uppe i varv hela tiden..Som fågeln i Kalles jul..arrabappa bappa bappaa bappaaa baaa..AH! Men å andra sidan gillar ju ju fart och fläkt..och när de händer saker!

För övrigt var trippen till Sollet trevlig. Fullspäckat även där. Man ska ju hinna med att träffas och umgås oxa!
Gött med litte Norrlands luft..dock vare en jefla isande luft! ;) Extra mysigt hos mammsen och pappsen vid jul..:)
Var ju ut på juldagen. Hemma galejjen hos Flisan och Mattan var iaf roligast..yepp..Hade kunnat skippa krogen ..de var inte som de brukar vara och trångt som satan..och jag gick vilse! Sen vill jag INTE vara ifrån mina pojkar igen så nästa jul! och de ska jag inte heller..:)

På annandagen kom Mattias, Hanna, Hugo och Molly. Lovely att träffa dom också ju!=) Barnen växer så de knakar. hihi..Vi lekte en massa affär med den nya kassa apparaten.


Nyårsafton blev lugn. Åkte ju på en ordentlig förkylning. Halsont, en sån där smärta som bränner i halsen och ut mot öronen. Ont i kroppen, ville bara ligga stilla. Te..Isvatten..te isvatten..te..isvatten..bara de som är gott nu..och Lite Ben o Jerrys..hähä..

Idag känner jag mig bättre iaf! Nu är det 2011 ju..Jag måste till fjällen..Jag måååsteee..jag SKA! =) 

Har spelat en massa Sims 3 till PS3. Så jäla roligt spel! Awasalla wasalaa..ackamucho happara..alala..HOHOHO.. Fick de för 500 istället för 700 när jag skulle betala för det var ju REA, men de visste ju inte jag..kul med supriser! 

Neiiiii..Sussa nu!

PoK!


Kommentarer
Postat av: Brallan

Aaaaaa men vet du!? Igår köpte vi Xbox 360 o jag har också beställt Sims 3, wiiiiiiiiii :) Vill ha de nu nu nu bah jöh, hähä! Hoppas du mår bättre snutteplutt!! Puusss

2011-01-03 @ 10:14:31
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0