Full rulle heeela helgen!

Hellu!

Har inte direkt suttit stilla mycket denna helg. Har verkligen varit full rulle! Men sånt gillas..:)
Åkte från jobbet i fredags hem till Rob. Hade möte och umgicks. Super trevligt med go-mat och glatt humör!
På natten vaknade jag av jag tjoade till. Lät tydligen jävligt kul för Ändy garvade som fan och jag började också garva så tårarna rann.. Drömde att jag satt i aulan på min gamla skola hemma i stan med gamla klasspolare och åt semlor..mmmm..?! hahaha..

Igår sov jag ut. Vaknade 13..oopss..hade "glömt" att ställa väckaruret och ingen hund var uppe i farten heller och ville att man skulle kliva upp..så vi tog sovmorgon alla tre! For till shoppingcentret här i närheten och handlade lite, for hem och piffade till mig. For in till Slussen och mötte upp gänget. Allt gick i ett..bam bam bam..
Sedan hamnade detta glada gäng på Patricia för att avnjuta en smarrig middag OCH fira Märy..söta Märy..! (imorgon fyller hon år påriktigt) hurraaa i förskott!!
Hade en mkt trevlig kväll !! =)

Här är min måltid..gott..men liiite crazy.. haha..lilla rödbetsmoussen där..




ååååå lite mer bilder från kvällen..

   

  

 ...wiieee...

Och idag...Klev upp! Gick med vovve på prommis i solskene. Sprang sedan bort och handlade semlor..nam nam..
Sedan vid 14 tiden kom Jeppe och Helena förbi. Sprang och köpte kanelbullar och cockies. Grabbarna la golv och brudarna fikade! I över 6 timmar fikade vi..rekord va? =) Nu är iaf golvet på god väg att bli lagt iaf..jävla skit golv vi hade först! Nu äre bytt till ett kanon snyggt ett så jag hoppas de blir bra de hänne nu!

Sen...gick vi på restaurang och åt middag. Typ..tack för hjälpen middag..Missade solsidan men de tog jag igen när jag kom hem. Tv4 play is da shit! Rolig vare iaf! hahahah..

Nu ska jag borta tänderna för att imorgon äre rock´n roll som gäller! Rock´n roll bejby rock´n roll!

Sweet dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0