Kvack kvack..a pickabooo..

Tjehena måss!!

Nu har jag fått mig ett gott skratt efter att  ha kollat på först Solsidan och sedan Big Brother..hahaha..
Jag har som inte haft tid att kolla på BB så jag röjde igenom alla avsnitt här om dagen..och nu kan man inte sluta kolla..vilka lirare.. Gurkan i sina tofflor och hans sjuka komentarer..hahahaaaaa :P

Sånna här tofflor kan Hegge ha när vi kollar på BB..?


Annars då..har varit en kanon dag idag iaf! =)

Jobbat..pysslat här hemma..satte ihop garderoberna till sovrummet, dörrarna till får jag ta imorgon då Ändy-pändy är hemma för jag orkar inte typ 3 meters dörrar själv..lite toooo much..

Har varit så nöjd över att min kära hund inte varit en sån där gnagare på alla grejor, inredning, kläder m.m. MEN idag har han visst fått tag på en 2.5 cm:ers stump kajalpenna..Så jäla kul att få sånt på golvet..NOO..de blir ju så kletigt och trisst..

SÅ! Nu har det tagit mig snart 2 timmar att skriva detta fjuttiga inlägg, men så blir de när man har många bollar i luften!

Dax för bingen!¨

Nattå!





 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0