Skogspromenix

Tja!!

Lite sådär lagomt mysigt trött efter en tur ut i Länna på lite skogsbus. Jävligt mycket snö vare iaf som man fick plumsa i. Men de va gött..så jäla gött! Promenix med lite övningar, så nu sover lille-man gott.

Har annars städat och röjt här hemma samt köpt färg till garderoberna. Få se om man drar några penseldrag ikväll eller om de får bli en film istället? Paranormal Activity 2 vill jag se..Ska iaf äta SEMLAAAA!!!! :D Ska bara smälta maten. Min lover boy gjorde en gryta med nötkött, sen vare en stänkt öl i och grädde och lite annat smått och gott..de var gott iaf!

Min älskade lilla fina Hector! PLUTT!



Puss o Kram!


Semlaa!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: erica

Åh vad härligt de ser ut! Vad mycke snö ni har!

Jag börjar bli riktigt sugen på semlor nu! Alla äter de hit och dit.. Hihi! Pyss

2011-02-23 @ 20:34:26
URL: http://www.vinnarpudlar.se
Postat av: Brallan

Åhåhååå...den vill jag också se :D Myysigt de ser ut på picsen o fina är ni!! Pussar

2011-02-24 @ 21:39:39
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0