Banana?

Heeee-eej!!!

Här sitter jag och käkar Bullens pilsner korv! De är en riktig skoter-tripp-korv de som man endast får äta på skoter turer, MEN jag blev sugen helt enkelt! De är ju ändå så kallt. Så less på denna kyla nu så jag vet inte vad. Vill ha vår nuuu!! Höll på att skriva ett blogginlägg igår samtidigt som jag gluttade på Cast away, men det gick inte så bra så till slut gav jag upp..var för insatt i filmen helt enkelt! Han spelar bra Mr Hanks..

Annars inte gjort så mycket mer än att jobbat. Fruktansvärt trög måndag igår. Tomt överallt kändes det som. Rätt så fullt ös i helgen. Svärpäronen, Stefan och Christina var här på besök. Med sig hade dom två bruttor som skulle tävla i friidrotts SM. Ska också tillägga att Stefan är tränare! Vi var ut och käkade lite mongoliskt och sedan på lördagen for vi iväg bort till inomhushallen för att kika på alla tävlade.

Fick sedan bror på besök. Fikade lite munkar. Satte upp lite garderober... Sedan middag på lokalkrogen i Kransen. SEN for vi bort till Jullan och Kjelle där de var tebjudning ;) Samt att hundarna fick bryta lite arm. 

Ikväll har jag iaf en Coca cola. Var sjukt sugen igår..jobbigt värre..ilandsproblem..

Här kommer en fin liten film iaf..hahahah...Banana?

 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0