Nu smäller de bara till så äre vår hörrni!

Hej hopp!!

Här är fasters lilla go-kille som fyller 5 år idag! :) stoora killen!


De är ju några födelsedagar att hålla reda på denna måndad! hihi... Ska även Gratta svärmor än en gång på hennes födelsedag! Hurra hurra hurraaaa....! =)

Annars har dagen bara dragit iväg som vanligt. Var ledig och skulle fara iväg och handla men inget fanns som jag skulle ha. Kläderna har ju inte kommit ut i butikerna ännu..eller så var storleken slut! Därför ska man handla på nätet!!!! Blir förövrigt så glad av alla vårgrejer som kommer nu! VÅÅÅRR!!!! NICE! Men jag hittade iaf en snowboard jacka tills vi ska till fjällen.. tur de iaf..

Ääänd thääään..

Här är filmer jag vill se:

-The town
-The tourist
-I rymden finns inga känslor ( kul också med tanke på att större delen av filmen är inspelad i Sollet.) COOLT!!
-Grown ups (Tips från Elin!)

Så nu har jag min "komma-ihåg-lista" så jag kan komma ihåg vilka filmer de var! Ni som inte sett Salt ännu, gör de! =)

Gjorde en flärre-pannakaka idag! Gött..så jäla gött!

Ha en förtjusande afton nu!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: erica

gyy va stor han har blivit lilla Hugo! Grattis till han! Hörde han ska ha kalas till helgen.. du tänkte inte komma upp? :P

Trist att du inte hitta de du ville ha.. nätet är bra! håller med! puss&kram

2011-02-01 @ 23:37:33
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0