Blandade småhopp i en smäll

Hejeh!!

Nu var det ett tag sedan igen..men nu sitter jag här och ska iallafall skriva lite..

Har ju dåra haft mami och papi på besök här tidigare i vecka..mycket trevligt! Grillade här på torsdagen..fiiint väääder!!


..wööhöööww..var ute och brände lite gummi på byn här om dagen och passerade denna byggnad..De är här de händer..


Grillade lite till igår hemma hos Jullan och Kjelle..trevlisch!=)
Har ingen grill bild..men en annan rolig bild på en liten accident..en pinnstol...? aja..de var ju roligt så länge det vara..kanske ska reklamera va..?:P


Idag! Shopping..och..grillning! Nästa gång ska jag grilla lax med honungsglaze och fin fina kryddor! Måste varierar sig lite.. larre är ju mumma de å! Nu är det ju så att det har blivit en hel del grillning va..men har inte ätit en endaste mjukglarre än!! Och de är helt otroligt..inte likt mig..måste göra nåt åt de.. 
Har nyfärgat hår..håller mig till den ljusa kulören även denna gång..
NU är det inte länge kvar till vi ska upp till norrland på en visit..blir till påskhelgen! Ska blir kanon de!!!=) wiee..

Dax för bingelingen! 

Nattiii!!! 



Kommentarer
Postat av: Erica

Åh va glad jag blir för att ni kommer hem! Då ses vi ju snart! :) Pussar!

2011-04-19 @ 17:14:47
URL: http://www.vinnarpudlar.se
Postat av: Fillie

När kommer ni gulla? :D Weeehooow! Pussar

2011-04-20 @ 18:58:18
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0