Speedy

Helluu!!!

Jajemensan...De är jag och fågeln i kalles jul..vi kör på samma tempo han och jag..Speedy x 5...svårt att sitta still..

Håller på att tvätta..(ååååå va roolitt). Sen har jag varit på en powerwalk runda med Hector..skönt..
Spelat lite gura..himla tjusigt! Vette fan om jag har lärt mig stämma strängarna för att få den rätta "klangen", men de får ett proffs lyssna på..;) jag tycker att det låter as bra iaf..bahahaha..!!

Och de våras på för fullt. Blommor och blader och humlor och bin. Och myror... nice! Igår var det t-shirt väder minsann=)

Imorgon kommer päronen på besök! Blir mys de!!=) Restaurang och kanske grillning på torsdag..JAH!

Från Robban. Hygglo-burro! :D Tack så himla mycket!


 Schlurrrp..

Vi höres!

PoK




Kommentarer
Postat av: Erica

Va mysigt med besök av päronen! Hoppas ni får en supertrevlig helg! Miss u! Puss

2011-04-15 @ 16:36:30
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0