Grillmys

Tjennaa!!

Här sitter jag mätt och belåten! Drog en kebabisch till middag. Blir så hungrig på de varje gång Gurkan öppnar truten om de där jeffla kebaben! haha.. Ljuger inte när jag säger att jag vaknade 06:15 och ville ha kebab! Men fick bli en smoothie och en giffel istället. =) hihi..

Var hos Rachel och gänget i Haninge igår och "gästspelade" lite..kul som tusan!!=) Grillade igårkväll också..nice! Spraka solsken och varmt och gött..häärligt..

Idag har jag jobbat på "hemmaplan". Pysslat och grejat och donat en massa och det blir så kanon fint! Vårigt värre!=)
Sen sprang jag in en snabbis på Bik Bok, de var visst 50 % så jag sprang ut igen..:)
Åkte även för att köpa hundmat men med fullt stämpelkort blev säcken gratis idag! kalas:) Så vi köpte annat smaskigt!  



Nu ska jag klunka i mig en massa cola och kanske måla lite..!

Pussokram!


Kommentarer
Postat av: erica

gött med grillat! =)

2011-04-07 @ 22:09:11
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0