Nostarget träning

Nu sitter jag här och kvälls myser. Jag och Hector! Men han har somnat och snarkar samt drar stora stockar..snart börjar han väl att gasa med tassen också..brum brum..gulleplutten!

Vi har övat nostarget med post-it lapp ikväll, han är riktigt bra på att stänga kökslådan och roligt är de också ,svansen går fram och tillbaka. Här näst blir det nog att lära sig tända/släcka lampan.

En nattmacka, sen sova! 

Har suttit och fått mig ett litet gott skratt åt alla klippen som finns med Bizkit. Sista klippet jag såg bär han iallafall en hjälm, de var ju bussigt..:)

 

Kommentarer
Postat av: Brallan

Meeen, hahah...staackars Bizkit, såg ju ut att kännas lite dedär! Duktig Heggan å! Å du, glömde ju säga att din blogg är ju för hemskaste fin....snygg header dära :D PÖSS

2010-11-03 @ 11:16:12
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0