Farsdag och gårdspyssel

Helluuu!!

Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst! Näh, för att de är farsdag! Grattis Pappsen!!=)♥
 Jag uttalar inte farsdag..fars-dag..utan jag uttalar farsta..och då tror alla att jag pratar om Farsta..allstå shopping Farsta..eller Farsta kommun..men jag är från Norrland, och där säger man så, säger jag då! ;)

Har haft gårdspyssel sen kl. 10:00 imorse så attehh nu är jag tlött..har krattat gröön greeese..inte de roligaste som finns men vi har så trevliga och roliga grannar så de blir ju vad man gör det till! All snö är föresten borta..mimimimi:(


Fika paus!

Igår blev de middag hos bror och Linn, jefflar vad gott Linnsan hade gjort! De var kycklingbitar med en massa gosaker som låg i smördeg, som små paket..och vipps in i ugnen! Sen klyftpotäter med litte bea..gott naaaantiiing....! Sen kollade vi på Terror på Elm St (2010), den senaste..men ja, blev ju som de blev för ingen var direkt pigg igår..ZZzzZZzz..Jag hade ju jobbat!


Gott!

Nu ska jag "vila ögonen"

Höres!


Kommentarer
Postat av: Brallan

AAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Vem highfivar Anndreass me....hahahah, aaah roliaste på länge!! Va inte Terror på Elmstreeetn nå otäck?? Vafann jag som tänkte kika på den ikväll som gonattsaga!?

2010-11-14 @ 16:05:54
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Erica

Hector verkar sugen på maten också. lät smarrigt! trevligt med städdag. ja lyckas alltid missa våra =P

2010-11-14 @ 22:33:48
URL: http://www.vinnarpudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0