Lördag! Jippiiii!

Tjaa!!

Jajomensan, burit slips idag..man måste ju vara farsdagsfin dessa dagar tycker jag! :) 
Ingen gláskit direkt, men jag är glad! Men man behöver inte le på kort jämt o jämt o jämt o jämt!

Kom nyss hem..de är livat i stan, mycket folk och vissa har magneter under fötterna..bästa komentaren jag hört idag..haha..

Jag och Ändy ska iväg till brorschaaaan o Linnsan på lite middag ! Trefffligt..:) Ska bara springa bort och köpa lite ost och kex och annat tilltugg.. ;)

Ajusst de! Attberopå mat! Igår blev det rimmad lax med dillstuvad potäter till lunch..de var serisöt bland de godaste jag ätit på länge. Kocken fick beröm, de ska man ha när man gör nåt bra. De är så sjukt gott med riktig husmanne ibland! Bra där Järgar´n !

Nu rusar tiden och här sitter jag och filosoferar om dillstuvad potatis...dax att hoppa in i duschen!

Höööööress!


Kommentarer
Postat av: emma

Jasså jaahaja här har man visst börja smyggblogga också.. men för mig kan du inte hålla ngt hemligt ;)

2010-11-13 @ 17:56:20
URL: http://emzlaa.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

näähää..har inte nå hemlisar för dig heller :)Ska genast länka till din blogg oxå så man hänger med ordentligt! :D puss

2010-11-14 @ 00:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0