Grisleken, lussekatter och den efterlängtade musten

Tjooh!
Och glad första advent!
Var till Haninge, Port 73 på Ica Maxi idag och köpte lite ingredienser till lussebullar. Billigt de är med saffran alltså. Bah tjeenaaa..jag vill be att få 30 g saffran..baah noooot..Jag körde ner två påsar i min deg. De blev ju kanon!
Köpte även denna roliga gris till Hector. Den var iaf väldigt rolig så länge den var hel..i ca 4-5 min. Grymt sa grisen när han blev slaktad!
Hittade även Zeunerts julemurra!!:)))) Den slank ner fint den en kväll som denna!



My Christmas Lusseballs 2010. I made them by my own hands.



Och denna bild. Tvättade mina nya handukar. Slängde därefter in dem i torktummlaren. Sim-salla-bim! hade jag fått en handuk till efter att ha rengjort torktummlarfiltret. Naaajs, de får bli gästhanduken ;) nääääääää...bah skoja! hähähä..


PoK!!

Kommentarer
Postat av: Petter

Lusseeballs and julemurra is da shit! :)

2010-12-02 @ 10:04:17
URL: http://petterwendelfoto.tumblr.com
Postat av: Brallan

Jag vill meee baka lussekissebaalls, ser gött ut :D A men vet du, Heggan ville bah slakta grisn så ni fick er na skinka såklart, hähä! Puuuuss

2010-12-02 @ 10:22:12
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe Hector verkar va en väldigt grisvänlig liten rackare. Allan fick en gris en gång men den tyckte han va läskig :)

2010-12-04 @ 15:08:18
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0